22 Haziran 2016 Çarşamba

KİLL ME HEAL ME

Merhaba Sevgili Okuyucularım,
 Bugün sizinle ilk blogumda sıkça bahsettiğim dizi hakkında konuşacağız. Yoruma başlamadan önce şuraya küçük bir fotoğraf bırakıp öyle devam edelim. :)

Dizinin Konusu:
Dizimiz Cha Do Hyun isimli zengin ama dissosiyatif kimlik bozukluğu(çoklu kişilik bozukluğu) hastalığından muzdarip bir 3. kuşak varisi ve onun genç piskiyatristi Oh Ri Jin ile olan ilişkilerini konu alıyor.
Bu noktadan sonra SPOLİER olabilir. Diziyi izlemediyseniz lütfen izleyip geri dönün.
Baş karakterimiz Cha Do Hyun(Ji Sung) kendi kişiliği dahil toplam 7 farklı kişiliğe sahip bir insan. Dizi de zaten onun bu hastalığının ortaya çıkmasına neden olan olayı anlatıyor bir bakıma.



 Kişiliklerin içinde öne çıkan daha çok 2 kişilik vardı dizide Shin Se Gi ve Cha Do Hyun. Ancak dizi öyle kurgulanmış ki hiçbir kişiliğe ben "Şu hemen yok olsun ya gerizekalı" vb. yorumlarda bulunamadım. Bilakis hepsi giderken ayrı ayrı üzüldüm. Dizide fanları ikiye bölen en büyük nokta Oh Ri Jin , Cha Do Hyun ve Shin Se Gi arasında var olduğu düşünülen aşk üçgeniydi. Ben bu aşk üçgenine bir türlü ikna olamadım çünkü zaten dizinin sonunda da açığa çıktığı gibi Cha Do Hyun Shin Se Gi yi Oh Ri Jin i kurtarmak için kafasında oluşturuyor. Yani aslında Se Gi nin çıkış noktası Do Hyun ın Ri Jin e olan sevgisi. Bu sebeple benim gözümde zaten Se Gi ve Do Hyun aynı kişiydi. Bir kişiliğin farklı parçaları. Oh Ri Jin in de dediği gibi"Se Gi Cha Do Hyun'ın en yaralı parçası. Şimdi beni en çok etkileyen birkaç sahneyi konuşalım.
İlk olarak Perry Park la tanıştığımız bölümden bir kare. Bu bölümde sonradan öğrendiğimiz üzere Perry Park, küçükken Oh Ri Jin 'i kurtaramadığı için kim olduğunu bilmese de koşa koşa Ri Jin i kurtarmaya gelmişti. Tabii işler ters gidince bombası patlamamış ve kurtarma işi Cha Do Hyun a kalmıştı. Beni bu bölümde en çok etkileyen kısım ise aslında diziyi bitirdikten sonra fark ettiğim bir noktaydı. Aynı küçükken olduğu gibi Oh Ri Jin ve Cha Do Hyun yine alevlerin arasında kalıyor. Ancak bu sefer Cha Do Hyun başkalarına onu kurtarması için yalvarmıyor ve Oh Ri Jin ile beraber motora atlayıp kurtuluyorlar. Ne kadar kim olduklarını henüz bilmeseler de bu benzerlik ve kaçış sahnesi favorilerimdendi.
İki numara: Ahn Yo Sub ile ilk tanışma. Benim az görünmesine rağmen tek seferde çok sevdiğim bir kişilik olmuştu Ahn Yo Sub. Bu sahnede Oh Ri Jin in çaresizce Cha Do Hyun diye bağırışları ve Cha Do Hyun ın onu duyup uyanması çok ama çok güzeldi. Dizide  ilk izleyişimde beni ağlatan sahnelerdendi çünkü çok duygulu yansıtılmıştı. Bunda tabii ki müthiş oyunculukların da payı büyük.

Vee Shin Se Gi den romantik hamle. Kimin kimi öptüğü konusunda arada kalacağınız ama Shin Se Gi nin Oh Ri Jin e olan aşkının müthiş bir göstergesi olan bir sahne. Sahnenin sonunda Cha Do Hyun ın aniden uyanması da sahneye ayrı bir güzellik katmış.Hele daha sonra Cha Do Hyun ın aşkını hatırlamaya başladığı sahneler. Efsanelere girer kesinlikle.
Son olarak bence tartışmasız en iyi sahne. Cha Do Hyun her şeyi hatırlar ve Oh Ri Jin i kurtarnaya gelir. Kavga sahnesi efsaneydi. Bir yandan korkusuyla bir yandan da adamlarla savaşmaya çalışması. Sonunda korkmayıp Shin Se Gi nin arkasına saklanmayı reddedip bir de üstüne "Geç kaldığım için özür dilerim " demesi muhteşemdi. Zaten geçmiş ve şimdiki zamanda benzer sahneler yaratmaları beni en çok etkileyen unsurlardan olmuştur her zaman.
En son buraya bir Oh Ri Jin bırakıp dizi izlemenizi şiddetle tavsiye ettiğimi söylemeliyim. Ben zaten psikolojik dizilerin hastasıyım . Bir de bununla Ji Sung'un 7 karakteri birden ustaca sergileyen oyunculuğu birleşince tadından yenmeyen bir yapım çıkmış ortaya.  Bu diziye söylenecek çok şey var daha ancak daha fazla uzatmayalım.Puanım 10 üzerinden 10. Yorumlarınızı bekliyorum.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder