21 Haziran 2016 Salı

İLK BLOG

Merhaba Gelecekteki Takipçilerim,
    Şimdi böyle yazmaya başlayınca da kendimi filmlerdeki geleceğe mektup sahnelerinde gibi hissetmedim değil hani. Neyse bu ilk blog olduğu için öncelikle kendimi tanıtayım:İsmim yerine burada lakabımı kullanacağım:Cassie. 14 yaşındayım(15 olmama az kaldı yalnız) ve şu anda bahsetmek istediğim ilk hobim Kore dizilerinin fanıyım. Ama kendimce standartlarım var tabii ki bu konuda. İlk izlediğim Kore dizisini onun bir dizi olduğunu bile bilmeden izlemeye başlamıştım. Bir gün çocukluk arkadaşlarımdan biri ile oturuyorduk. Kendisi Güney Kore'nin televizyon sektörünü benden biraz daha önce keşfetmiş bir insandır. Ondan bundan konuşurken bana bir dizinin konusunu anlatmaya başladı. Tabii ben doğru dürüst dinlemiyorum bile ama az biraz aklımda kalmış olacak ki gece birden aklıma geldi. Adı neydi diye düşünürken birden hatırladım:Kill Me Heal Me. İşte ilk Kore dizim. En başta tabii ki düşüncem bunun bir film olduğu yönündeydi. Ondan sonra dizi olduğunu görünce tereddütte bile kalmıştım izleyip izlememe konusunda çünkü o zaman lise sınavına hazırlandığım dönemdi. Neyse baktım 20 bölüm bir de üstüne her bölüm 1 saat dedim 1 haftayı bulmaz bitiririm böylece de merakım geçmiş olur. Lakin geçmedi. Ondan sonra o dizi senin bu dizi benim derken baktım ben epey oyuncuların isimlerini falan ezberlemeye başlamışım. Ve böylece de bu blog sayfasını açmama yol açacak hobimi edinmiş oldum.
    Eveeet kısa bir ilk blog oldu sanıyorum ancak ilerde bu yazıları okuyan biri çıkarsa eğer daha nice bloglarımız olacak. Kendinize iyi bakın. Bir sonraki yazıda görüşmek üzere. Ve şayet bu yazıyı okuduysanız ilk takipçilerimdensiniz demektir bu sebeple yorumlarınızı merakla bekliyorumm. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder