31 Ağustos 2016 Çarşamba

UNITED KINGDOM

Merhaba Sevgili Okurlarım,
Uzun bir aradan sonra yeniden yazıyorum ancak bunun sebebi tamamen yaz tatili ve Türkiye'de bulunmayışım yüzündendi. Evet aslında yazımın asıl konusu da başlıktan çok net anlaşıldığı üzere tatilimin İngiltere'de geçirdiğim kısmıyla ilgili.
Öncelikle eğer 'Bu kız niye İngiltere'ye gitti?' diyenleriniz varsa aslında bir nevi eğitim sebebiyle 4 haftalık bir süre orada kaldım. Kaldığım şehir büyük ihtimalle bir çoğunuzun üniversitesi veya nehri dolayısıyla duyduğunuz şehir Cambridge idi. Belki aranızda daha önce yaz dil okullarına katılanlar olmuştur. Bilmeyenler için yaz dil okulunda katılabileceğiniz 2 çeşit program mevcuttur( İngiltere adına konuşuyorum): Bunlardan biri Normal diğeri ise Global Leaders programıdır. Seçtiğiniz program kurs bitişinde size verilen sertifika üzerinde bir değişiklik yarattığından dolayı ve Global Leaders programı genel olarak daha çok ders saati barındırdığı için iş başvurusu vb. durumlarda size öncelik kazandırabilmektedir. Ancak tüm bunlara rağmen ben normal programa katılmayı tercih ettim. Gittiğim okul Studio Cambridge kapsamındaki okullardan bir tanesiydi ve okulda 2 farklı timetable bulunmaktaydı. Bunlardan bir tanesi kırmızı diğeri ise mavi olandı ve kursa başladığınızda size bir renk veriliyordu. Her hafta programlar dönüşümlü olarak değişiyordu. Örneğin ilk hafta kırmızı kısmın dersleri sabah aktiviteleri ğlen ise ikinci hafta mavinin dersleri sabah aktiviteleri öğlen oluyordu. Ayrıca her hafta cumartesi günü de farklı bir yere gezi düzenleniyordu ve benim gittiğim okulda bir hafta ünlü bir kaleye diğer hafta Londra'ya gidiyorduk. en son olarak pazar günlerimiz ise boştu ve istediğimizi yapabiliyorduk.
Evet sevgili okurlarım bu yazıyı burada bitirmek istiyorum çünkü yazımı 2 part halinde yayınlayacağım. Yazının bu kısmı okul ile ilgili genel bilgiler diğer kısımlar ise daha çok çektiğim fotoğraflar ve gezdiğim mekanlar üzerine olacak. Takipte kalın. XX

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder